06 augusti 2010

Fokuseeeeraaaa!!!!

Denna helg är det som bäddat för att jag ska sitta framför symaskinen, förutom när jag är på jobbet. Mina närmaste vänner är bortresta, Ellinor är i New York, Tessan på vildmarkssemester, Carro i Falkenberg och min kära Christian i Tyskland... Det innebär alltså att jag kan fokusera nu till 100% på att få klart så mycket som möjligt innan onsdag. Det har gått bra hittills, fått ihop tre st påbörjade brallor och snart har jag även tre st klänningar klara!
På söndageftermiddag blir det en tripp ut till Ytterby för att hälsa på Ingrid och familj, men oxå för att få hjälp med hemsidan för mikasdesign.. Så det är rätt mycket nu faktiskt.

Längtar ju dock förskräkligt mycket efter C... Med tanke på att vi umgåtts varje dag i två veckor nästan, så kommer det bli abstinens på hög nivå när helgen är slut... Hoppas hoppas vi ses på måndag.... ;)

Nu ska jag mumsa i min omelett sen är det dags för arbete!

Kram på er!

Inga kommentarer: