13 september 2010

Hoppas på en bättre dag....

I morgon, då denna inte varit den bästa. Vaknade med känslan av att någon hamrat ihop en planka i ryggen på mig, stel som en kan jag säga. Så denna känsla har hållit i nästintill hela dagen, vilket gör att motivation och humör inte är på topp. Men jag har sytt ihop hela kjolen, har veckplattor, dragkedja och kvar, sen ska jag dit med fodret som jag gruvar mig lite för, men jag lär ju förstå hur man syr dit ett sedan, med tanke på att jag mönsterpassat mitt tyg så lär väl det vara en baggis;)

Helgen har iallafall varit helt underbar! Lördagen var jag och C på loppis och fyndade lite coola klips örhängen, en ring och en necessär. Sen blir det frisören för C, WOW vilken skillnad!!! Jam jam, blev jag ju ännu mer tokig i honom, hihi.
På kvällen bjöd jag hem ett par vänner, kanontrevligt! Sen körde jag och C ett en timmes danspass ute på Bee:)

Söndagen spenderades i soffan och på kvällen bjöd min goding på hemmagjord pizza;)

Inga kommentarer: