15 oktober 2010

Välkommen helg!

Ååå, fredag och det innebär Lycka!
Lycka för att jag har ledig helg och lycka för att min goding kommer hem.. Dock något sent, 23.15 tåget, men bättre det än i morgon! Sista minuten biljetterna var slut så det fanns bara senare ikväll. Men ååå vad jag längtar efter honom nu!

Igår hade vi kroki, det var faktiskt rätt kul. Känns mycket bättre att rita mjuka och lite "slarviga" linjer, då helst med kol, än att sitta med detaljerade teckningar. Så jag ska kolla upp lite fria kvällskurser som man kan gå på gratis och teckna mera kroki.

Igår kväll var jag ju oxå ut och åt med jobbet. Jag rekommenderar VARMT Thaimoon. Supertrevlig personal, kanongod mat till bra pris och väldigt cool inredning. Så är ni i Göteborg eller är sugen på thaimat, besök detta ställe!

Nu ser jag att klockan rusar, dags för dagens makeover ;)

Kram och puss!

Inga kommentarer: