30 september 2010

Ensamt....

I morse vinkade jag av Christian då han ska vara i Hallsberg i två veckor och arbeta för sin pappas snickeriföretag. Kändes något ledsamt när man vet att det är såååå många dagar och nätter som jag inte får ta, titta och skratta med honom. MEN, jag har faktiskt boka en tåbiljett upp till Hallsberg nästa torsdag, så då kommer jag få krama och pussa på honom i tre dagar, myyyyys!!!

Ja, det är lustigt, men nu har vi träffats i tre månader och jag är så hiskligt kär i denna grabb så jag ibland inte vet vart jag ska göra av alla känslor. Vi har så otroligt kul tillsammans, har nog inte skrattat så mycket med någon som med honom, och jag har aldrig känt mig så speciell. Han gör mig så lycklig..Inte bara i hjärtat utan jag känner mig sedd på alla sett och vis.

Så det är bara att hålla ut och se till att jag håller mig sysselsatt tills nästa torsdag ;)

Inga kommentarer: