05 september 2010

Underbar höstsöndag!

Med tanke på att jag sovit som en kratta i natt pga mina ryggbesvär som blivit mer och mer påtagliga... Så är jag ändå pigg och känner mig glad och tokkär!! Efter fyra nätter i en ensam säng så ser jag verkligen fram emot en trygg famn ikväll. Lustigt ändå hur fort man vänjer sig att ha någon vid sin sida.. Men ibland kan det oxå vara skönt med lite ensamtid och få rå om sig själv. Igår var jag och C på Ikea och inhandlade en bokhylla till mina retrotyger som jag fick av hans farmor. Såå fiiint det blev :)
Sen blev det ett nytt överkast, en tavla, sittdynor och matlådor;)
Så nu är det minsann höstfint i frökens hem:)
Efter jobbet idag, slutar 13.30 så ska jag möta upp kärleken på kviberg där även min skola ligger. Vi ska nämligen gå på marknaden som hålls varje helg där, sen kika in på skolan och efter det kanske ta en promenad i det uuunderbaaara höstvädret!
Kram på er!!

Inga kommentarer: