01 oktober 2010

Nu igen...!

Nu är det fredag...Igen! Jisses vad veckorna rusar förbi och idag går vi in i oktober och igår begravde vi 50-öringen... Jag känner lite att jag inte riktigt är redo för de kommande kalla dagarna, funderade igår på vad jag hade för vinterjacka i fjol, hm, lustigt att man glömmer så fort. Men efter en stund så kom jag kom att jag har två mycket varma och väldigt fina kappor liggandes ute i en kartong hos min syster. Mmmm, undra om man ska ta fram dem, tempen börjar ju krypa ner och härom dagen var det frost på gräsmattan ute vid skolan.

Idag är det som sagt fredag, och jag har en mysig dag att se fram emot. Klockan 10 har jag frukostdait med en tjej i klassen på ett fik i Haga, de har suuupergod buffé där. Så det blir massa god frukost och läxuppgifter. Ååå love love studentlivet :)

Sen ska vi gå på garn och stickjakt, har ska börja stickas minsann! Har ju haft temadagar nu på skolan, så jag broderade ena dagen och stickade igår, såååå rofyllt och så kul!! Att jag inte testat detta tidigare?!? Men men, allt har sin tid...Tydligen ;)

Så först ut blir nog en trekantig sjal till mig, sen kommer det nog bli någon julklapp oxå ;) Ska faktiskt börja in god tid nu och "producera" mina klappar ;)
Några önskemål??

Efter stickjakten så ska jag inhandla färg eller lack till mina köksstolar. Tror att det blir....Mmmm, det får ni se senare ;)

Efter färginköp blir det träff med en annan polare, Danne, såå länge sen sist nu, så det blir skoj! Efter det, en visit hos popitop och sist storinhandling av mat! Här ska börjas med low carb, känner att det behövs nu, måste "strama" åt lite grann ;) hahah

Helgen kommer annars gå i jobb...Som vanligt nästan... Mycket hempyssel blir det nog, och förhoppningsvis myskväll med Tessan i morgonkväll.

Natten som varit var väldigt orolig, troligen för att min underbara inte fanns där och höll om mig. Hoppas på att kommande natt blir lugnare..

Trevlig fredag !!

Inga kommentarer: