12 november 2010

Jag finns!

Ja vad ska jag säga, mitt bloggande är inte riktigt i prio numera, använder mer facebook för att uppdatera och visa sånt som vi exempelvis gör på skolan. Den största orsaken till att jag inte bloggar lika mycket är faktiskt att jag inte kan göra det från iphonen, finns tydligen ingen aplikation för det, dåligt tycker jag! Det är ju så smidigt att ifrån den ( som jag använder mer än datorn ) kan fota, skriva och klart!
Har haft funderingar på om jag ska ta ett break från bloggen, men det känns oxå på nåt vis lite tråkigt. Ja, jag får fundera, eller så kanske jag får glöden för skrivandet tillbaka någon dag...

En liten uppdatering då....
Skolan går jätte bra, kan inte förstå att vi har lärt oss såå mycket REDAN! Har just nu fyllt upp en hel pärm med massor av gottigheter inom konstruktioner för kjol, skjorta,klänning och blus. Ett värdefullt uppslagsverk har det blivit och det kliar i mina fingrar varje dag att jag vill förnya min garderob med något nysytt. Nu står helskurenklänning på planeringen och jag har konstruerat en rockabillyinspirerande klänning, kommer bli suveränt bra! Gillar den stilen väldigt mycket och det är även den som kommer att gå som en röd tråd på modevisningen i vår ;0)
Utanför skolan så tuffar det på med käääärleeek! Ja, jag är fortfarande lika galet kär och vi trivs oerhört bra tillsammans. Det som är helt otroligt är att vi snart firar 6 månader!! Herrejisses! Men jag trivs med honom så himla mycket så för mig är det lycka att få vakna bredvid honom vaaaarje morgon ;)
Snart jul...Och jag kommer att fira i Sundsvall, första gången på 7 år! Känns jätte mysigt och dessutom är jag helt ledig i tre veckor!
Ne, nu ska jag gå och hämta lite morgonkaffe!
Ha en härlig helg !!










Inga kommentarer: