17 december 2010

Farväl

Nu har jag bestämt mig, Arezeliusbloggen läggs ned. Detta som jag nämnt tidigare, är för att jag inte längre är lika inspirerad av att skriva längre och för att jag just nu trivs med att "ha lite av mig själv för mig själv".. Låter kanske löjligt, men det är ändå med lite sorg som jag gör detta, eftersom den har varit med sedan april 2009.
Mycket har hänt sedan dess i mitt liv och framför allt med mig som person... Men det är tillfällen och situationer som stärkt mig och som gjort att jag idag känner mig otroligt tillfreds och lycklig med mitt liv.
Jag håller på att utbilda mig inom det som jag brinner för mest, mode och sömnad. Att få kliva upp varje dag för att tillbringa 7 timmar i skolan är så underbart, har nog aldrig varit så pepp för något förr.
Sen är det ju ännu mer underbart att numera veta att jag varje morgon vaknar med en helt underbar person, min älskade Christian. Att vi stötte ihop är en lustig historia, men jag är väldigt glad att det blev som det blev. Han skulle nog kunna vara min själsfrände, för vi är väldigt lika på många plan och har så otroligt kul ihop-varje dag!

Så detta blir mitt sista inlägg för denna gången. Men, det finns en chans att jag börjar om på nytt, så ni får väl hålla utkik ;)

Kommer att börja jobba med mikasdesign så fort sidan är klar, så håll även där utkik!

Ha en trevlig jul allihopa och hoppas att 2011 för med sig massor av gottigheter!

Kram från mig!!!

1 kommentar:

Maryann sa...

Marika, över 33000 klick till din blogg visar att intresset har varit stort. Vi har intresserat följt ditt liv och tankar som du så öppet visat världen. Deltagit i dina stunder av glädje. Även är du kännt dig nedstämd. Men mest har det varit ditt sprudlande humör som gjort att det har varit så roligt att läsa din blogg. Men - allt måste få en ände och just nu är det väl en en sorts vändpungt i ditt liv. Nu blir det spännande att se hur fortsättningen blir. Hoppas du återkommer i någon form. Till dess, lycka till