07 september 2010

Orolig när allt är på topp!!!

Jag förstår verkligen inte, men min nattsn har blivit en nästintill plåga. Jag vänder och skruvar på mig och vaknar konstant. Om det egentligen har med min rygg att göra vet jag inte riktigt, men något måste det vara som gör mig så obekväm. Jag är ju verkligen inte orolig, stressad eller rastlös. Tvärtom!! Helt slutkörd i huvudet efter en heldag på skolan och supergörälskad så jag knappt vet vilken tå jag ska stå på ;).
Sa det till C igår, " nu är jag verkligen nöjd över livet"..
Så varför sover jag inte med ro på nätterna då för?!?

Det är fortfarande underbart höstväder, klarblå himmel och en höstvar
Sol som värmer. Bäst att passa på att njuta så mycket det går innan dessa underbara dagar blir ett minne blått...

Till helgen far jag och C upp till Hallsberg för den årliga kräftskivan i hans föräldrars stuga. Myyys!!!

Nu ska jag snart kliva av vagnen!

Kram på er

1 kommentar:

Mamma sa...

Det samma gumman.