06 oktober 2010

Äntligen!!!

Sitter i skrivande stund på tåget som ska ta mig upp till Hallsberg :) ÄNTLIGEN! Det har gått sex dagar sedan vi sågs men känns som en månad. Är smått pirrig och så lyrisk att få träffa honom. Ska njuta av varje dag nu och skratta en massa-går ju inte att göra annat i Christians sällskap.

På tågresan har jag lyxen ( iallafall för mig ) en minidator och ett fungerande internet, har fått låna C:s ;) Så surfa kan man ju göra i många timmar;). Men jag har även med mig skoljobb och stickning så klart! I mina öron spelas Judy Garland, så just nu klagar jag inte på nåt :)

Igår lämna jag missarna hos Ellinor. Känns mycket bättre att de kan få bo hos henne istället för att någon bara ska komma förbi och ge dem mat. Det handlar ju ändå om fem dagar, och det tycker jag är lite väl långt för mina dunbollar.

Nu ska jag fortsätta på min sallad och sticka lite.

Sköt om er nu!

Kram

Inga kommentarer: