04 oktober 2010

Nära nära!!

Ja, nu är det bara två och en halvdag kvar tills jag får träffa C. Tänk vad man håller på när ens känslor helt plötsligt lägger sig över en annan person, man blir ju helt tossig och kroppen suktar efter dennes närhet och värme. Jag vill bara sitta stilla, ensam och bara få hålla hans hand och få skratta så som jag gör med honom. Men snart, snaaart!

Helgen har annars gått i lugnets tecken. Det har varit jag, garnet och kattorna skulle man kunna sammanfatta det hela. Men det har varit skönt oxå. Klivit upp relativt tidigt och gjort lite sysslor, åkt iväg på jobbet, gjort mina tre timmar, åkt hem och myst.

Igår var visserligen Ingrid med familj på besök. Det roliga med det var att när hon fick höra att hon skulle till Mika så utbrast hon "Christian"!! Haha, han har tydligen gjort ett bra intryck ;)

Vi åt kantarelllasagne, mums, men Ingrid var liite tjurig så det gnälldes en del, men emellanåt var hon som vanligt en solstråle.

Denna vecka har vi bara tre lektioner. Idag ska vi börja sy upp skjortan. Typiskt att jag då måste SOM VANLIGT till vårdcentralen först.... Har fått urinvägsinfektion, SUPRICE!!
Så det blir lite antibiotika och sen var det över....

Ikväll kommer Ellie på middag, myyys. Ska överlämna nyklar till henne eftersom hon och poptiop ska vara kattvakter, TACK söta!!

Nu, fixa iordning mig själv!

Kram och HEJ!

Inga kommentarer: